הצוות יצר קורס במסגרתו יינתנו לתלמידים משימות – משחקים למעשה – שמיועדות בראש ובראשונה לעורר את סקרנות התלמידים ו"לקנות" את תשומת הלב והמוטיבציה שלהם.
מזווית התלמידים מדובר בחוויה של הנאה, ומהזוית הפדגוגית, "מכניס" הצוות בדלת האחורית מיומנויות כגון זיהוי רגשות, ביטחון עצמי, מסוגלות עצמית, עבודה בתנאים של לחץ, התמדה והצבת מטרות, יצירת אמפתיה וקבלת האחר, מיומנויות בין-אישיות העוסקות ביכולת לעבוד ביחד, לפתור בעיות וקונפליקטים, לתקשר ולבנות מערכות יחסים, ועוד. הקורס בנוי מעשרה מפגשים, ויתקיים במשך חמישה שבועות. בסוף חמשת השבועות, יתקיים יום שיא בו יוצגו עדויות מתהליכי העבודה, לרבות הדגשת חוזקות ייחודיות של תלמידים שהתגלו במהלך העבודה.
על בסיס הפיילוט המתקיים השנה, שואף בית הספר להרחיב את היוזמה ולשלב בה תלמידים משכבות נוספות. בשנה הבאה יתווספו קורסים חדשים, וכמו כן אנשי צוות מתחומי האמנות והמוזיקה. תלמידי כיתה ה' ,המשתתפים ביוזמה כיום, צפויים להיות מעורבים ביוזמה כמנחים ומדריכים לתלמידי האחרים מבית הספר.