תלמידי שכבת ז' מפיקים ויציגו את המחזה "מומו" מן היסוד; החל מבחירת תפקידם בהצגה – משחק, תפאורה, תלבושות, איפור, נגינה, שירה, מחול ועוד, וכלה ביצירת התפאורה שיהגו ויעצבו מפרי דמיונם.
תהליך העבודה החל בקבוצות קטנות שייפגשו פעמיים בשבוע. התהליך שזור בעבודה על ביטחונם העצמי, כושר הביטוי, התנועה במרחב ועוד. לקבוצות מתלווים הורי השכבה לפיתוח הקהילתיות ותחושת השייכות לבית הספר.
צוות השחקנים מלווה על ידי במאית, מפיקה, כורוגאפית, מוזיקאי והצוות החינוכי.
לרשות צוות התפאורה עומדת נגריית בית הספר בה יוכלו לעבוד עם עץ, מתכת וכלים נוספים.
קבוצת התלבושות מעצבת את התלבושות סביב שיח רגשי, פיתוח אמפתיה ואינטימיות.
לצד העובדה שמדובר בחוויה בית ספרית מסוג אחר, שבאופן טבעי תעלה את המורל והאקלים הבית ספרי, מקווה הצוות שהיוזמה תחזק את מערכות היחסים ותחושת השייכות במעגלים השונים של קהילת בית הספר; בתוך הכיתות, בין התלמידים לבין הצוות, וכמו כן בחיבור ההורים לבית הספר.
הצוות שואף לשמר ולחזק את החוזקות של התלמידים, שיתגלו תוך כדי העבודה, ולייצר פעולות שיעצימו את אותן החוזקות גם בשנים הבאות.